Äran att få vara rödhårig

2011-02-03, 09:35:47 / Kategori: Allmänt


Hälsa är ju såklart att också känna sig fin, fin i håret till exempel!
Visst gör jag väl det, men allra helst önskar jag att jag kunnat bära denna fantastiska hårfärg,










Hela Marcia Cross är sanslöst vacker tycker jag. Jag vill helst kalla henne Bree dock då jag är totalförälskad i denna karaktär. 
Titta håret, se bara håret..
Nej detta skulle jag nästan vilja kalla ohälsa rent ut sagt! Att gå runt att sukta efter något som förmodligen aldrig kommer bli mitt. Detta är ju jobbigt..



Det hade aldrig gått!
För att vara rödhårig krävs det nästan att man har platt hår och kanske heller inte så långt hår. Mitt hår rör snart min ända och är allt utom platt!
Bildens hårfärg är väl kanske inte rättvis då jag egentligen har lite mer råttfärgat hår, men dock lite rödbruna nyanser i som jag inte har en aning om vart dem kommer ifrån!
Man kan ju dock få en liten hint om hur jag hade sett ut som en rödhåring och man föreställer sig utväxten mer intensiv och ljusare röd.
-Fortfarande nej?

"Klipp dig en decimeter och gå och färga håret! Hade varit skitsnyggt till dina blå-gröna ögon" /Mamma
-Inte läge att bli uppmuntrad då jag försöker intala mig själv att det inte alls gått (dels pga feghet)!
Dessutom är jag livrädd för att reducera längden på mitt hår. Klipp å klipp, är väl inte bara att klippa!


Joel

Vilken hårfärg du än har kommer du alltid vara lika underbar!! Om du vill färga håret rött ska du göra det. Din personlighet samt yttre kvaliteter kan göra allt till ett konstverk utan dess like. Ett argument för att du ska färga håret rött skulle kunna vara din säregna personlighet som man skulle kunna anta passar bra med en ovanlig hårfärg.

Kör hårt älskling och följ dina drömmar

Med vänlig hälsning

Din Joel



2011-02-03, 13:01:02 URL: http://thehealthyway.blogg.se/

Emelie

Haha!! söt, "med vänlig hälsning"



men jo... .



2011-02-03, 13:05:01 URL: http://thehealthyway.blogg.se/

Micka

Jag tror också att du skulle se sjukt bra ut i rött hår! Speciellt med din hy! :)



Väl mött!

Kramar



2011-02-03, 15:17:25 URL: http://fullinsyn.blogg.se/

Michaela

Håller mig dig om allt i detta inlägg!

Först & främst Bree, hon är verkligen fantastisk! & hennes hårfärg är magisk!



Självklart tycker jag du ska testa att färga, men klipp inte! Långt rött hår är så vackert! Du har hyn för att bära upp det dessutom.

Jag säger bara : Go for it :)



KRAM!



2011-02-03, 19:42:16 URL: http://redleopardwoman.blogg.se/



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?