Nya sommarrutiner

2011-02-14, 11:49:39 / Kategori: Allmänt


Sommaren 2011 kommer förmodligen bjuda på nattjobb istället för dag. Jag ringde och hörde mig lite för och det skulle nog visst gå att fixa. 
Kul med lite omväxling och hundarna kommer inprincip aldrig att vara ensamma hemma då jag är ledig dagtid varje dag, börjar isåfall så sent som 21.30. En annan fördel är även att jag vill kunna kombinera både sommarkurser och jobb denna sommar vilket jag tror kommer bli svårare om jag ska jobba långa dagar och oftare. Efter vårterminen måste jag lägga till engelska B för särskild behörighet till min högskoleutbildning och det hade varit smidigt att kunna läsa det på distans över sommaren då jag sett att det erbjuds, ska kika upp det lite mer.
Det tråkigaste vore om det inte går och jag blir tvungen att läsa engelska till höst och måste vänta med att söka in till högskolan nästa vår istället för kommande termin. 
Men det går nog som planerat! Pirrigt




LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?