Vi slår på stort.. .

2011-01-31, 15:20:10 / Kategori: Allmänt


Det är väl bara att sätta igång direkt och jag starta min nya hälsoblogg med ett väldigt icke hälsorelaterat inlägg..!
Men jag måste bara berätta!
För ett litet tag sedan skrev jag ut massor med bilder som jag själv tagit och skickade iväg på lite olika håll via posten. Till både mamma och pappa, Joels mamma och mormor och morfar och ett par till. Mamma blev så otroligt glad och sa att jag minsann också skulle få en överraskning på posten någon gång nästa vecka. Det va ju kul, tyckte jag. Det blev helg och lite bortglömt men så idag damp det ner ett paket i brevinkastet!




-Inramat toapapper!

Haha! Utav någon konstig anledning så kom mamma över denna lilla lappen förra våren då jag reste ner till Karlskrona själv med Bell och Joel och Amos blev själva kvar i Gävle. Då hade jag gjort mig en matlåda och Joel hade smusslat ner denna lilla lappen bland mackorna. Joel såg mest förskräckt ut när jag visade vad jag fått på posten! Men efter en liten återberättelse så skrattade han högt!
Det va en liten rolig "överraskning", jag kliade mig också i huvudet först och undrade varför Joel skulle posta paket till mig via mamma!?

Tänka sig att den tyckte hon va så söt att hon till och med sparade!




LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?