Spinning intensiv

2011-01-31, 21:06:43 / Kategori: Kondition


-Ännu ett spinningpass intensiv avklarat!
Riktigt skönt, ny termin och nytt passupplägg. Jag skulle nästan vilja säga att terminens nya pass är snäppet tuffare än förra? Jodå, hjulet var också varmare än vanligt. Jag har någon liten form utav lätt tvångstanke efter varje spinningpass och det är att känna på min cykels hjul för att se om det är tillräckligt varmt, gärna jämföra med grannens cykel då chansen ges och denne tittar bort! 
En litet triggande påhitt som gärna gör att man tar i lite extra. Kul!


 
Lite påfyllnad efter ett grymt svettigt pass!
"Coockies and cream", av märket "100% Whey Gold Standard" - rekommenderas inte! Smaken är inte det centrala då det kommer till proteinpulver, utan dess verkan, men det är tråkigt att behöva hålla för näsan varje gång man ska dricka bara för att smaken ska bli mildare. Men äh, den skall drickas upp.
Nästan gång blir det ett säkert kort, "Whey pro", smakar som riktig milkshake och minst lika effektiv.


Marie-Louise

hihi vilken rolig idé, har jag aldrig ens tänkt på. Brukar ditt hjul vara varmare än grannes blir ju då följdfrågan?



2011-02-01, 12:39:56 URL: http://madredetres.blogg.se/

Madelene

Neej, åh, jag önskar att jag hunnit varna dig för den där... köpte den själv och uuurk! Fredrik gillar den dock, hehe. Vad duktig du är med träningen!



2011-02-02, 17:08:22 URL: http://enbildtill.wordpress.com



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?