En efterlängtad fredag

2011-02-04, 09:49:43 / Kategori: Kondition

05.55 - Vakna


06.30 - Gå hemifrån med lite musik i öronen


Framme - peppa


07.15 - Färdig och nöjd


Bli mött utav de finaste


09.00 - Hemma igen!


-Dagens första pass avklarat! Gud vilken fin start på dagen. Då klockan ringer så tidigt på morgonen kan det ta emot lite särskilt då man ställt klockan utav fri vilja och inte för att man 'måste'. Men efter något lätt i magen och väl framme ståendes utanför spinningsalen fylls man av en sådan otrolig glädje och lättnad! En lättnad över att man är där och inte går miste om den sprudlande energin och lyckan man fylls av väl uppe på cykeln. Känslan efter passet ska vi inte bara tala om! Jag älskar morgonpasset och då klockan ringer får man bara tänka lite långsiktigt för en kort stund. Det är fantastiskt att sitta uppe på cykeln tillsammans med ett gäng andra människor som också gett sig fan på en bra start på dagen genom ett tufft konditionspass! Tänker man på alla latoxar där hemma i sängarna känns det dessutom ännu bättre då man trodde det inte kunde bli mycket härligare. ;)
Oj säger jag bara!

Resterande delen utav dagen kommer bjuda på storstädning! Så som bädda rent i både vår och hundarnas säng, dammsuga, torka golvet och annat plock! Vid 17.00 är jag på cykeln igen för ännu ett tufft men skönt pass!
Jag ser verkligen fram emot då jag åter igen är hemma efter det andra passet. Föreställ er känslan, riktigt utmattad och alldeles oförskämt nöjd! Kvällen avrundas med en dusch och lite avkoppling framför tvn ihopkrupen med både sambo och hund!


Anonym

Fler besökare till bloggen?



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=aannaniccolaysen



2011-02-04, 22:11:16 URL: http://aannaniccolaysen.blogg.se/



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?