Growing up

2011-02-02, 12:01:49 / Kategori: Bell & Amos


Efter morgonrundan med hundarna och frukosten kunde jag inte låta bli att pilla ytterligare lite med bloggdesignen. Kände mig inte nöjd, men nu så! Betydligt bättre.

Dagen bjuder på sol ser jag! Plusgrader och imorgon ska det bli hela 5+, -och i övermorgon snö!!
Naiv man är som går runt och tro att våren redan är här.. Nu smälter snön och den bara marken träder fram för att sedan bli täckt utav ännu ett snöfall.. Man låter sig alltid luras såhär i januari - och februarisolen.
Det blir iallafall en långrunda med Bell idag i solskenet med både lite koppelträning och kvalitétstid.
Nu har hennes första löp satt igång och det är rätt så kul att se hur hon bara över en natt kan förändras något så kopiöst. Hon är inte längre lilla flickan. Hon har gått från pajas till att nu börjar bli en bestämd ung dam som sätter hakan i skyn och säger till då det blir för mycket. Särskilt då det kommer till hanar, och speciellt då dom är på och vill sniffa henne i baken! Igår tyckte en kastrerad mindre hane att hon var lite väl intressan att han tillslut blev liggandes på rygg mellan Bells framtassar! Skönt att se att det är lite stake i henne, ni andra grandisägare förstår säkert vad jag menar. ;) Med sitt tålamod kan grandisen ibland stå ut med lite för mycket då den inte är den som säger till i första hand. Snälla hundar!



En betydligt mognare dam börjar nu sakta träda fram!




LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?