Frukost, dubbelpass och oro

2011-02-07, 11:33:27 / Kategori: Allmänt

Efter morgonkaffe och morgonpromenad med lilla Bell var det dags för frukost för oss alla!






-Idag är jag ledig, så dagen bjuder på lugn och ro fram tills ikväll då det blir dubbelpass!
Spinning intensiv 18.30 till 19.30 och sedan vidare till Royal för dansafro 20.00 där jag möter upp Jessie.
Härligt.


Nu tänker jag gå och pussa hundarna och glädja mig över att dem mår bra.
Jag läste hemska nyheter från Madde om deras grandis-Doris som inatt drabbades av magomvridning som fick köras till Uppsala-veterinären där hon än är kvar.
Många tankar ägnas åt er ända fram tills Doris åter igen är i er famn där hon ska vara!


Micka

Din header är verkligen superfin speciellt till bakgrunden du har nu! :)

Och du gör mig nästan illamående så hurtig som du är. Lugna ner dej så vi andra inte får så dåligt samvete! Eller så kanske det är bra så vi blir lite inspirerade... jag vet inte :P



Ta hand om dig!

Kramar



2011-02-07, 15:48:20 URL: http://fullinsyn.blogg.se/



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?